مومنی: آجرلو رئیس هیات مدیره شد تا همدل تر کار کنیم/ شاید اسپانسر استقلال تغییر کند

مومنی: آجرلو رئیس هیات مدیره شد تا همدل تر کار کنیم/ شاید اسپانسر استقلال تغییر کند

پایگاه خبری فوتبالی - عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: آجورلو به عنوان رئیس هیات مدیره انتخاب شده تا امورات باشگاه بهتر و روان‌تر پیش برود و همدلی در مجموعه مدیریتی باشگاه بیشتر شود.

به گزارش فوتبالی، محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه تکلیف رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال چه شد، اظهار داشت: آقای آجورلو به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب و معرفی شده است. او با اکثریت آراء در نشست شب گذشته هیات مدیره انتخاب شد و کار خود را انجام خواهد  داد.

وی ضمن اشاره به دلیل این انتخاب گفت: به هر حال این تصمیم اتخاذ شده تا امورات باشگاه بهتر و روان‌تر پیش برود و همدلی در مجموعه مدیریتی باشگاه بیشتر شود. با این رویه همه صادقانه با یکدیگر رفتار می‌کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به جلسه شب گذشته با اعضای مجمع و دلیل برگزاری این نشست  عنوان کرد: جلسه شب گذشته بسیار مثبت بود ضمن آنکه در این نشست وزرای اقتصاد، ورزش و جوانان و دادگستری در جلسه حضور داشتند. بیشتر این نشست برای آشنایی بود و شرح حالی از وضعیت باشگاه را خدمت عزیزان ارائه کردیم که اتفاقا مورد موافقت قرار گرفت، البته این موضوع امروز به اطلاع ما رسید.

مومنی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است اسپانسر باشگاه استقلال برای فصل آینده تغییر کند یا خیر، گفت: در حال بررسی و مطالعه روی این موضوع هستیم. شاید این اتفاق بیفتد ولی هنوز چیزی نهایی نشده است.

1470