بلبلی: اتفاقات گذشته کمی کارم را سخت کرد/ هدفی جز لژیونر شدن ندارم

بلبلی: اتفاقات گذشته کمی کارم را سخت کرد/ هدفی جز لژیونر شدن ندارم

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت، هدفی جز لژیونر شدن ندارد و تلاش می‌کند تا در فصل آینده بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمد بلبلی در مورد وضعیتش برای فصل آینده اظهار داشت: بعد از مذاکراتی که با باشگاه استقلال داشتم در نهایت قرار شد رضایتنامه‌ام صادر شود. البته هنوز آقای آجورلو نظر نهایی را نداده است و منتظرم تا او برگه رضایت‌نامه‌ام را امضا کند و جدایی‌ام قطعی و رسمی شود. با چند تیم هم مذاکره کرده‌ام و فکر می‌کنم تا چند روز آینده تیم جدیدم را انتخاب کنم.
وی در ادامه با اشاره به هدف‌هایی که برای فصل آینده دارد، خاطر نشان کرد: من در اول راه کار را به خوبی شروع کردم، ولی متأسفانه اتفاقاتی که رخ داد باعث شد تا کمی کار سخت شود. الان 23 سال دارم و چیزی هم تمام نشده است. من تمام هدفم این است که لژیونر شوم و تلاش می‌کنم تا به آن برسم. می‌دانم اگر تلاش کنم به این مهم دست پیدا خواهم کرد و تمام هدفم این است که در فصل آینده بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره عملکردش در این تیم هم گفت: از عملکردم رضایت کامل دارم. پارسال با اینکه وینگر بودم، اما وظیفه‌ام این بود که دوندگی داشته باشم و به مدافعان کمک کنم، به همین دلیل کم گل زدم، ولی در فصل آینده مطمئناً عملکرد بهتری خواهم داشت.

6641