رقابت بارسلونا و بایرن مونیخ برای خرید پدیده 21 ساله برزیلی

رقابت بارسلونا و بایرن مونیخ برای خرید پدیده 21 ساله برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی یکی از ستارگان آژاکس است که در سن 21 سالگی نام خود را سر زبان ها انداخته است و به همین خاطر بزرگان اروپا شرایط خرید وی را دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، این بال راست برزیلی در بازی آژاکس و اسپورتینگ در لیگ قهرمانان اروپا درخشید تا تیمش با نتیجه پنج بر یک پیروز شود و حالا گفته می شود که بایرن مونیخ و بارسلونا شرایط خرید وی را دنبال می کنند.

آژاکس امیدوار است که از فروش آنتونی بتواند حداقل 40 میلیون یورو درآمدزایی کند. این بازیکن در فصل گذشته با ده گل و ده پاس گل عملکرد خوبی داشت و به نظر می رسد که جای پیشرفت زیادی داشته باشد. بایرنی بیشترین شانس را برای خرید وی دارند هر چند که بارسا نیز امیدوار است که در ادامه جذب ستارگان فوتبال هلند بتواند این بازیکن را هم به خدمت بگیرد. 

بایرن برای تمدید قرارداد کینگزلی کومان به توافق نرسیده و به دنبال جانشین برای ستاره فرانسوی می گردد که به نظر می رسد آنتونی گزینه مناسبی برایشان باشد و از سویی جدایی دمبله از بارسلونا محتمل به نظر می رسد و به همین خاطر کاتالان ها به دنبال تقویت ترکیبشان هستند و این ستاره جوان و آینده دار می تواند گزینه مناسبی برایشان باشد.

4125