آرسنال مقتدرانه فاتح دربی شد/ شمال لندن قرمز شد

آرسنال مقتدرانه فاتح دربی شد/ شمال لندن قرمز شد

پایگاه خبری فوتبالی - آرسنال موفق شد در دیدار حساس مقابل تاتنهام به پیروزی 3-1 برسد. 

به گزارش فوتبالی، عصر روز یک شنبه از ساعت 19 به وقت تهران، دو تیم آرسنال و تاتنهام از چهارچوب هفته ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه امارات به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم می‌رفتند که آرسنالی‌ها از پنج دیدار گذشته خود موفق به کسب 6 امتیاز و تاتنهام موفق به کسب 9 امتیاز شده بودند. پیش از شروع این دیدار تاتنهام در دو دیدار گذشته متحمل شکست شده بود و اگر در این بازی بازنده می‌شد، انتقادات از نونو اسپیریتو سرمربی این باشگاه بیشتر از قبل می‌شد. 

نیمه اول نیمه آرسنال بود. توپچی‌های لندن بازی کاملا چشم نوازی را در 45 دقیقه اول بازی ارائه دادند. در ابتدا امیل اسمیت رو با پاس گل بوکایو ساکا موفق شد گل اول را وارد دروازه تاتنهام کند. در دقیقه 27 این بار امیل اسمیت رو با پاس عرضی خودش، اوبامیانگ را در موقعیت فوق العاده خوب قرار داد و این مهاجم گابنی اختلاف را دو برابر کرد. این پایان کار در این نیمه نبود و بوکایو ساکا اختلاف را سه برابر کرد تا شاگردان آرتتا با نتیجه 3-0 به پیروزی برسد. 

در نیمه دوم شاهد بازی بسیار آرامی بودیم. در این نیمه توپچی‌ها بازی را اداره می‌کردند و سعی در کنترل توپ داشتند. در دقیقه 79 سون هیونگ مین موفق شد یکی از گل‌ها را جبران کند، اما اصلا کافی نبود تا توپچی‌های لندن با پیروزی 3-1، سه امتیاز را از آن خود کند. 

4416