آلگری و پیروزی در بازی خاص/ مکس در آستانه رسیدن به رکورد تراپ

آلگری و پیروزی در بازی خاص/ مکس در آستانه رسیدن به رکورد تراپ

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری که به در آغاز فصل جدید مسابقات به این تیم تورینی بازگشته، یک رکورد جدید ثبت کرد و در آستانه ثبت یک رکورد دیگر نیز قرار دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، در جریان پیروزی سه بر دو یوونتوس برابر سمپدوریا، ماسیمیلیانو آلگری چهارصدمین بازی خود در سری‌ آ به عنوان سرمربی را تجربه کرد.

هفتاد و یک بازی با تیم کالیاری

یک عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا در یکصد و سی سه بازی با تیم میلان 

پنج عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا در یکصد و نود و شش بازی با تیم یوونتوس

دویست و چهل و چهار پیروزی معادل شصت و یک درصد از کل مسابقات

هفتاد و نُه تساوی

هفتاد و هفت باخت

ماسیمیلیانو آلگری که تا کنون شش مرتبه قهرمان رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا یا همان سری‌ آ شده است، با کسب یک عنوان قهرمانی دیگر در این مسابقات، در کنار جیووانی تراپاتونی، مربی با سابقه ایتالیایی که تجربیات فراوانی از همکاری با باشگاه های بزرگ اروپایی در کارنامه خود دارد، به پرافتخارترین سرمربی تاریخ لیگ سری آ ایتالیا تبدیل می‌ شود.

همه این ها در شرایطی است که ماسیمیلیانو آلگری و تیمش بایستی در مسابقه بعدی که در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد، به مصاف تیم قدرتمند و قهرمان اروپا در فصل گذشته یعنی چلسی انگلستان بروند و مکس آلگری برای این دیدار حساس از حضور کاپیتان و بازیکن با ارزش تیم خود یعنی پائولو دیبالا به دلیل مصدومیت بی بهره خواهد بود و حضور آلوارو موراتا، دیگر مهاجم بیانکونری نیز در این مسابقه در هاله ای از ابهام قرار دارد. ضمن این که شرایط تیم آلگری برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات سری آ در فصل جاری نیز به علت حضور مدعیان سرسختی مانند اینتر، ناپولی و میلان بسیار سخت تر از همیشه به نظر می رسد.

9404