عکس؛ گلزنی مهاجم جنوا در حالی که بطری آب در دستش بود!

عکس؛ گلزنی مهاجم جنوا در حالی که بطری آب در دستش بود!

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیا دسترو مهاجم جوا لحظه ای شگفت انگیز را در بازی شنبه شب در زمان گلزنی مقابل هلاس ورونا ثبت کرد چرا که در زمان گلش، بطری آب در دست چپش بود.

به گزارش فوتبالی، ستاره 30 ساله که اولین گل تیمش را در تساوی دراماتیک با نتیجه سه بر سه در ورزشگاه لوئیجی فراریس به ثمر رسانده بود، در صحنه مذکور در دقیقه 85 کورای گنتر مدافع حریف را جا گذاشت و با یک ضربه چیپ دقیق دروازه لورنزو مونتیپو دروازه بان حریف را گشود.دسترو در زمان این صحنه یک بطری آب را در دستش داشت چرا که قبل از این صحنه در حال نوشیدن آب بود و بلافاصله خودش را به توپ رساند و حواسش نبود که بطری را روی زمین بیاندازد!

البته گل دسترو برای پروزی تیمش کافی نبود چرا که نیکولا کالینیچ مهاجم سابق بلکبرن گل تساوی را برای ورونا به ثمر رساند وبازی با  تساوی سه بر سه به پایان رساند. دسترو در پایان بازی در این باره که چرا بطری را در دستانش داشته، گفت:" در پایان بازی خیلی خسته بودم. در حال نوشیدن آب بودم و نمی دانستم که بطری را کجا بیاندازم و به همین خاطر آن را نگه داشتم.":

هلاس ورونا اخیرا اولین شکست فصل رم را به آنها تحمیل کرد که داویده فارائونی ستاره ورنا در آن بازی یک گل بی نظیر را ثبت کرد.

4125