احتمال غیبت دو ستاره ویارئال در بازی با منچستریونایتد

احتمال غیبت دو ستاره ویارئال در بازی با منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - حضور ستاره ویارئال در بازی مقابل منچستریونایتد در هاله ای از ابهام قرار دارد زیرا از مصدومیت همسترینگ رنج می برد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه El Periodico Mediterraneo، جرارد مورنو ممکن است در بازی مقابل شیاطین سرخ غایب باشد. این رسانه گفته است که کادر پزشکی ویارئال به دنبال برطرف کردن مصدومیت دو ستاره خط حمله خود یعنی جرارد مورنو و یارمی پینو می باشد.

غیبت این دو بازیکن، خبر بدی برای اونای امری است زیرا زیردریایی ها ابتدا باید به مصاف رئال مادرید بروند و سپس در تئاتر رویاها مقابل شیاطین سرخ قرار بگیرند. مشکل همسترینگ مورنو همچنان وجود دارد و بعید است به دیدار مقابل رئال مادرید برسد.

البته اعتقاد بر این است که مصدومیت او کمی جدی تر از چیزی باشد که به نظر می رسد و هنوز معلوم نیست ویارئال را در سفر به منچستر همراهی می کند یا نه. پینو نیز از ناحیه عضله چهار سر دچار مصدومیت شده و وضعیت او برای بازی مقابل منچستریونایتد نامشخص است.

این اخبار برای ویارئال اصلا جالب نیست زیرا آن ها همین الان هم چوکوئزه و دنی رابا را برای بازی مقابل منچستریونایتد در اختیار ندارند و از دست دادن دو ستاره دیگر ممکن است برایشان گران تمام شود.

9404