رئال مادرید به دنبال خرید مدافع راست لیورپول

رئال مادرید به دنبال خرید مدافع راست لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به جذب ترنت الکساندر آرنولد مدافع راست لیورپول که از نظر یورگن کلوپ بی جایگزین دانسته می شود، علاقمند شده است.

به گزارش فوتبالی، الکساندر آرنولد یکی از بهترین دفاع راست های دنیاست که بخشی از ترکیب لیورپول بوده است. این بازیکن تجربه قهرمانی در لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول دارد.  ال ناسیونال گزارش داده است که در حال حاضر رئال مادرید شرایط جذب وی را دنبال می کند.

در حقیقت لوکاس وازکز  دفاع راست باتجربه رئال مادرید مصدومیت های زیادی را داشته است و رئال مادرید از لوکاس وازکز در پست غیرتخصصی یعنی دفاع راست استفاده می کند چرا که از پست وینگر به پست دفاع راست منتقل شده است. اگر مصدومیت های پرشمار کارواخال ادامه داشته باشد هیچ بعید نیست که رئال مادرید مجبور به خرید در پست دفاع راست شود و مدافع راست لیورپول می تواند گزینه ایده آلی به شمار برود.

الکساندر آرنولد البته در تیم ملی انگلیس تجربه حضور در خط هافبک را داشته است اما بعید است که قصد تغییر پست خود را در سطح باشگاهی داشته باشد. لیورپول شروع فصل  خوبی را داشته است و آرنولد نیز یکی از ستارگان این تیم به شمار می رود و کلوپ هم به شکل ویژه ای روی او حساب می کند.

4125