خبر خوش برای بارسلونا: بازگشت جانشین مسی پس از 322 روز

خبر خوش برای بارسلونا: بازگشت جانشین مسی پس از 322 روز

پایگاه خبری فوتبالی - بالاخره بارسلونا پس از شروع فصلی مشکل با یک خبر خوش مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، آنسو فاتی شماره 10 جدید بارسلونا که این شماره را از مسی به ارث برده بالاخره به لیست بارسا برگشت و می تواند به تیم کومان کمک کند آنسو فاتی در روز هفتم نوامر در مقابل بتیس در نیوکمپ دچار مصدومیت شد و بعد از آن چهار بار تحت عمل جراحی قرار گرفت و 322 روز از میادین فوتبال دور بود. فاتی در این مدت چاره ای جز تماشای حال و روز خراب تیمش نداشت  اما حالا بالاخره برگشته است.

بازگشت فاتی قطعا بهترین خبر ممکن برای هواداران بارسلونا و رونالد کومان است تا بتوانند مشکلات هجومی خود را حل کنند. فاتی یکشنبه در بازی بارسلونا و کومان اولین دقایق خود را خواهد داشت و انتظار می رود که در هفته های آینده بتواند به آمادگی کامل برسد و بتواند بارسای بحران زده که سه بازی پیاپی بدون پیروزی را داشته،  نجات بدهد. 

از سویی گاوی 17 ساله که هفته های درخشانی را داشته دوباره در ترکیب قرار گرفته و همچون بازی مقابل کادیز شانس فیکس شدن را در بازی یکشنبه مقابل لوانته خواهد داشت. پدری، بالده، آلبا، آگوئرو، دمبله و بریتویت به علت مصدومیت در لیست بارسا حضور ندارند.  لیست بارسلونا برای بازی مقابل لوانته بدین شرح است: ترشتگن، نتو، پیکه، دست، لنگله، مینگزا، اومتیتی، سرجی روبرتو، آرائوخو، اریک گارسیا، سرجیو بوسکتس، ممفیس دیپای، ریکی پوچ، کوتینیو، لوک دی یونگ، دمیر، فاتی، پنیا، گاوی و نیکو.

4125