برتری حمله‌های ایران مقابل دفاع‌های آرژانتین/ صداقت حرف اول را زد

برتری حمله‌های ایران مقابل دفاع‌های آرژانتین/ صداقت حرف اول را زد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم والیبال جوانان ایران در حالی مغلوب آرژانتین شد که در آمار حملات شرایط بهتری نسبت به حریفش داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، تیم والیبال جوانان ایران در دومین مسابقه خود در مرحله گروهی رقابت‌های جهانی به مصاف آرژانتین رفت و 3 بر 2 مغلوب نایب قهرمان آمریکای جنوبی شد. شاگردان بهروز عطایی در ست‌های دوم و سوم این مسابقه 25 بر 20 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم این دیدار به ترتیب با امتیازهای  25 بر 20، 25 بر 18 و 19 بر 17 نتیجه را به حریف واگذار کردند.

در این بازی ایران 65 حمله، 10 دفاع، 7 سرویس داشت و 24 امتیاز از خطای حریف به دست آورد. در مقابل آرژانتین 60 امتیاز حمله، 15 امتیاز از دفاع، 8 امتیاز از سرویس و 30 از خطای ایران به دست اورد.

در تیم ایران امیرحسین صداقت و امیرحسین توخته به ترتیب با 18 و 16 امتیاز و در تیم آرژانتین آکوستا با 24 امتیاز، امتیازآورترین بازیکنان بودند.

تیم‌های ایران و آرژانتین در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که برد در این مسابقه برای صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات اهمیت زیادی برای دو تیم داشت و آرژانتین با شکست ایران صعودش قطعی شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (شنبه) در سومین و آخرین دیدار خود در مرحلهگروهی رقابت‌های قهرمانی جهان به مصاف مراکش خواهد رفت.

۴۱۵۴