پنجمین پیروزی پیاپی بایرن مونیخ در بوندسلیگا

پنجمین پیروزی پیاپی بایرن مونیخ در بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ موفق شد در دیدار برابر گروتر فورث به پیروزی 1-3 برسد. 

به گزارش فوتبالی، هفته ششم بوندسلیگا امشب (جمعه) از ساعت 22 به وقت تهران، بین دو تیم گروتر فورث و بایرن مونیخ در ورزشگاه رانهوف توماس برگزار شد. دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی به مصاف هم رفتند. بایرن مونیخ از پنج دیدار گذشته خود موفق به کسب 13 امتیاز شده بود و هم امتیاز با وولفسبورگ در صدر جدول قرار داشت. در آن سو تیم تازه صعود کرده گروتر فورث موفق به کسب تنها 1 امتیاز شده بود و در قعر جدول قرار گرفته بود. 

در نیمه اول بایرن مونیخ مطابق انتظار خیلی از حریفش پیش افتاد. توماس مولر موفق شد در دقیقه 10 قفل دروازه گروتر فورث را باز کند. در دقیقه 31 یاشوا کیمیش با پاس گل لروی سانه اختلاف را دو برابر کند. نیمه اول با پیروزی 0-2 مهمان به پایان رسید. 

در نیمه دوم بنجامین پاوار مدافع فرانسوی باواریایی‌ها در دقیقه 48 با دریافت کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد تا بایرن مونیخ ده نفره شود. اما شاگردان یولین ناگلزمان موفق شدند بازی را به خوبی اداره کنند و در دقیقه 68 گریسبک به اشتباه دروازه خودی را گشود. در دقیقه 87 سدریک ایتن توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در نهایت این دیدار با پیروزی 1-3 بایرن مونیخ به پایان رسید.

4416