شانس مجدد یوونتوس برای جذب دوناروما/ جیجیو به ایتالیا برمی‌گردد؟

شانس مجدد یوونتوس برای جذب دوناروما/ جیجیو به ایتالیا برمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس می تواند جیانلوئیجی دوناروما را در تابستان به ایتالیا بازگرداند زیرا در آخرین پنجره نقل و انتقالات، شانس جذب رایگان او را از دست داد و این بازیکن به پاریسن ژرمن فرانسه رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا، مینو رایولا، مدیر برنامه های جیانلوئیجی دوناروما، دروازه بان شماره یک تیم ملی ایتالیا را به بیانکونری پس از پایان قراردادش با میلان پیشنهاد داد. با این حال، تیم فرانسوی این بازیکن را جذب کرد.

امروز نشریات ایتالیا در خبری ویژه نوشتند:

"یوونتوس یک بار دیگر شانس جدی برای جذب دوناروما را دارد زیرا دروازه بان ایتالیایی اصلا انتظار نداشت که نیمکت نشین کیلور ناواس باشد و به عنوان دروازه بان دوم تیم فرانسوی انتخاب شود."

در این گزارش ادعا شده که دوناروما می داند برای رقابت با کیلور ناواس در فرانسه، با چالش جدی روبرو خواهد شد، با این حال، او هرگز انتظار نداشت که چنین مدت زمان زیادی را روی نیمکت بگذراند.

مائوریسیو پوچتینو تصمیم گرفت تیمش را با ناواس که هنوز در فرم خوب خودش است، به میدان مسابقات بفرستد و این موضوع باعث شده تا دوناروما به یک نیمکت نشین تبدیل شود.

این موضوع، سناریویی نگران کننده برای روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا هم می باشد زیرا این مربی حساب ویژه ای روی دوناروما باز کرده و حالا بازی نکردن این دروازه بان، باعث افتش خواهد شد.

کوریره در ادامه می نویسد:

"او امیدوار است که بتواند به زودی شانس خود را برای بازی به دست بیاورد، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، او احتمالاً تابستان آینده فرانسه را ترک خواهد کرد و بانوی پیر شانس اول برای خرید این بازیکن می باشد."

شزنی، دروازه بان اول یوونتوس در این فصل در شرایط ضعیفی برای بیانکونری به سر می برد و اگر او پیشرفت نکند، دوناروما می تواند فصل آینده جانشین او شود.

9404