منچستریونایتد در تابستان می‌تواند هالند و رایس را جذب کند

منچستریونایتد در تابستان می‌تواند هالند و رایس را جذب کند

پایگاه خبری فوتبالی - ظاهرا برنامه ها بر این اساس تنظیم شده اند که سرمربی نروژی شیاطین سرخ در تابستان آینده نیز به خریدهای گران قیمت خود ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ساموئل لاکهرست، خبرنگار رسانه Manchester Evening News، مسئولان منچستر یونایتد تمایل دارند تا در تابستان آینده ارلینگ هالند و دکلان رایس را به جمع بازیکنان جذاب شیاطین سرخ اضافه کنند.

ارلینگ هالند فصل جدید را به شکل شگفت انگیزی آغاز کرده و در هشت بازی برای بروسیا دورتموند، یازده گل به ثمر رسانده است. این مهاجم نروژی طی شصت و هفت بازی که در تمامی رقابت ها برای تیم آلمانی به میدان رفته، موفق به ثبت شصت و هشت گل نیز شده است. بند شصت و هفت میلیون پوندی فسخ در قرارداد فعلی ارلینگ هالند با زنبورها، در تابستان آتی فعال می‌ شود و انتظار می‌ رود تیم های زیادی برای جذب این مهاجم نروژی رقابت کنند.

در طرف دیگر، دکلان رایس در تمام تابستان به باشگاه منچستر یونایتد مرتبط می‌ شد؛ اما برچسب یکصد میلیون پوندی وستهام بر روی کاپیتان خود باعث شد تا این بازیکن در استادیوم شهر لندن ماندگار شود.

لاکهرست در گزارش خود در خصوص این دو بازیکن می گوید:

"فصلی همراه با تماشاگران فراوان، افزایش درآمد و خریدهای سرسام آور در تابستانی که گذشت، خرید هالند و رایس را در تابستان آتی ممکن می‌ سازد."

دکلان رایس که در رقابت های جام ملت های اروپا (یورو ۲۰۲۰) نیز خوش درخشید، هنوز سه سال دیگر از قراردادش با چکش ها باقی مانده است. اما اعتقادها بر این است که دکلان بیست و دو ساله به دنبال حضور در یک باشگاه حاضر در مسابقات چمپیونزلیگ اروپا می‌ باشد.

9404