پاشازاده: خودمان را مرکز استقلال ندانیم؛ سرنوشت تیم به یک نفر گره نخورده/ استعفای مددی هنوز قبول نشده است

پاشازاده: خودمان را مرکز استقلال ندانیم؛ سرنوشت تیم به یک نفر گره نخورده/ استعفای مددی هنوز قبول نشده است

پایگاه خبری فوتبالی- معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: هیچ‌کس از باشگاه بزرگتر نیست و سرنوشت استقلال نباید به نام یک نفر گره بخورد.

به گزارش فوتبالی، مهدی پاشازاده که به صورت تلفنی میهمان برنامه ورزش و مردم بود، درباره شرایط باشگاه استقلال گفت: هر شرایطی که به وجود می‌آید،  رقم زننده آن ما هستیم. هیچ‌کس بزرگتر از نام استقلال نیست. ما هر چه داریم، از استقلال و صدقه سر هواداران است. منِ نوعی هیچ وقت به دنبال سهم‌خواهی نیستم.
وی افزود: متاسفانه اتفاقات بدی در باشگاه رخ داده و می‌دهد که دارد عادی می‌شود. مگر زرینچه کم بازیکنی است؟ مگر مظلومی کم زحمت کشیده؟ همین عدد 4 با تلاش مظلومی شکل گرفت. متاسفانه اصل فوتبال، یعنی لذت بردن را از طرفداران استقلال گرفته‌ایم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال اظهار داشت: من آمده‌ام تا به باشگاه کمک کنم. در فوتبال اروپا مدیر فنی وجود ندارد، اما یک پست به نام معاون ورزشی تعریف شده که ارتباط بین بازیکنان و کادر فنی با مدیریت را برقرار می‌کند. این پست مدیر ورزشی در فوتبال اروپا تعریف شده است.

پاشازاده درباره ارتباط باشگاه با فرهاد مجیدی عنوان کرد: به عنوان یک دوست به فرهاد زنگ زدم و دعوتش کردم و نامه زدم که بیاید و بشینیم و صحبت کنیم تا بعد از آن بتوانم موارد را به مدیریت باشگاه منتقل کنم اما او دلخور است و نمی‌دانم دلیلش چیست. از مجیدی حمایت کردم، چون خودش تیم را بسته و باید بالای سر تیم بماند. من پشت فرهاد ایستادم و منطقی هم ایستادم تا او بماند.

وی گفت: ما از استقلال بزرگتر نیستم و استقلال بدون من و یک نفر نمی‌میرد. در واقع سرنوشت استقلال نباید به نام یک نفر گره بخورد و نباید خودمان را مرکز استقلال قرار دهیم. واقعا نمی‌دانم او چه می‌خواهد. به نظرم فرهاد تنهاست. من از جنس خودش و دوستش هستم و کاپیتان مجیدی در استقلال بودم. مجیدی با 3 مدیرعامل در استقلال کار کرده و نباید این طور باشد روزی که حکم می‌دهند، بخندیم و عکس یادگاری بگیریم و بعدش بگوییم اینها بد هستند.

پاشازاده درباره استعفای مددی گفت: هنوز استعفای او قبول نشده است. چه قبول شده و چه نشده باشد، باید بدانیم که یکسری اتفاقات بد در استقلال افتاده و می‌افتد. اینکه تجمع کنیم و از یکسری آدم‌های واقعی هم سوء استفاده شود، خوب نیست. خودمان به خودمان پشت پا می‌زنیم. نباید همیشه درباره شرایط تیم رقیب حرف بزنیم و باید به هم کمک کنیم. من هم آمده‌ام تا کمک کنم. چه یک روز باشم ، چه یک سال، کارم را به درستی انجام خواهم داد و هیچ چیزی بالاتر از استقلال نیست. نه از کسی می‌ترسم و نه به کسی باج می‌دهم.

وی گفت: اگر استقلال را دوست داریم، باید خیلی جاها گذشت کنیم و پایین‌تر بیاییم. نمی‌توان با همه دعوا کرد. دود این کار به چشم استقلال و هواداران می‌رود. نباید از فضای مجازی ترسید، از مدیریت می‌خواهم که قوی‌تر باشد و مجیدی هم آرامش خود را حفظ کند، ولی هر کسی باید وظایف خود را بداند.

پاشازاده درباره محرومیت فرهاد مجیدی از سوی کمیته اخلاق گفت: کسانی که رای را داده‌اند، باید دلیل این رای را بگویند. امیدوارم استقلال به آرامش برسد و کادر فنی و مدیریت هم با آرامش کارش را انجام دهد.

6641