ادعای رزمی‌کار ایرلندی: من از مسی و رونالدو پولدارترم!

ادعای رزمی‌کار ایرلندی: من از مسی و رونالدو پولدارترم!

پایگاه خبری فوتبالی - کانر مگ گرگور رزمی کار سرشناس و پرحاشیه ایرلندی روز گذشته پیش از بازی شیکاگو کابز دقایقی برای حاضرین صحبت کرد و مدعی شد که از مسی و رونالدو پولدارتر است.

به گزارش فوتبالی، لیست پردرآمدترین فوتبالیست های جهان اخیرا توسط فوربس منتشر شده است که رونالدو در رده اول قرار دارد و مسی در رده بعدی است. مک گرگور شب گذشته مهمان ویژه بازی کابز و مینه سوتا توئینز در لیگ بیسبال بود و قبل از شروع بازی این افتخار را داشت که اولین توپ را پرتاب کند اما پرتاب هایش موفقیت آمیز نبودند و یکی از پرتاب هایش به یکی از حاضران در میان تماشاگران برخورد کرد!

تلاش ناکام وی توسط کاربران شبکه های اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفت که برخی هم آن را با پرتاب ناکام فیفی سنت، رپر ناکام مقایسه کرده است. مک گرگور به تمسخرها واکنش نشان داد و در اینستاگرامش نوشت:" اگر تصویر به تصویر مقایسه کنیم، ضربه من خیلی سریع تر و قدرتمندتر از ورزشکاران یا هنرمندان در سالهای اخیر بود."

وی در ادامه به لیست پردرآمدترین ورزشکاران جهان در فوربس اشاره کرد:" آنها را از لیست فوربس کنار بگذارید و من را جایگزین کنید. مسی را کنار بگذارید. کریس را کنار بگذارید. فدرر نصف من است. من قدرتمندترین هستم. زمین بی نقص ریگلی من را یاد زمین های کشورم ایرلند انداخت. بی نقص بود. 


4125