بی‌خبری مدیریت بارسلونا از تصمیم جنجالی رونالد کومان

بی‌خبری مدیریت بارسلونا از تصمیم جنجالی رونالد کومان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر کادیز در مقابل خبرنگاران حاضر شد اما با خواندن بیانیه جلسه را ترک کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ نداد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه کادنا سر، رونالد کومان خودش تصمیم گرفت که در کنفرانس مطبوعاتی امروز حاضر شود، به سوالات خبرنگاران پاسخ ندهد و بیانیه ای که توسط خودش نوشته شده بود را بخواند.

باشگاه بارسلونا ساعت یک به وقت محلی متوجه تصمیم رونالد کومان شد، اما دیگر دیر شده بود. سرمربی هلندی تصمیم خود را امروز در تمرین با کاپیتان های تیم بارسلونا در میان گداشته بود و آن ها این موضوع را می دانستند.

حرکت امروز رونالد کومان بازتاب های زیادی در رسانه ها داشته است که بعضی از آن ها به سمت سرمربی هلندی برمی گردد و بعضی دیگر به هیات مدیره و شخص خوان لاپورتا.

به نظر می رسد حواشی این حرکت جنجالی و سایر موارد مربوط به سرمربی هلندی بارسلونا همچنان ادامه خواهد داشت. مرد هلندی نیمکت بارسلونا احتمالا آخرین روزهای حضور خود در باشگاه کاتالانی را سپری می کند و رسانه های مختلف چندین نام هم به عنوان جانشینان این مربی در نیوکمپ منتشر کرده اند که انتظار می رود به زودی جایگزین رونالد کومان روی نیمکت آبی اناری ها شوند.

9404