به جا مانده از بازی ایران و عراق؛ ماجرای طراحی که ضایع شد!

به جا مانده از بازی ایران و عراق؛ ماجرای طراحی که ضایع شد!

پایگاه خبری فوتبالی- شکست سه گله تیم ملی عراق به ایران در دور نهایی انتخابی جام جهانی، بیشتر از همه باعث ضایع شدن یک طراح عراقی شد.

به گزارش فوتبالی، داستان از طرح فوق‌العاده جنجالی انمار خوری قبل از بازی ایران و عراق است. این طراح 21 ساله که در بغداد زندگی می‌کند، به بهانه این بازی طرحی از مهند علی مهاجم تیم ملی عراق منتشر کرد که بر اساس آن، او قصد خوردن علیرضا بیرانوند! را دارد.

انمار خوری با انتشار این طرح، مثلا قصد داشته نشان دهد که دروازه‌بان تیم ملی تا چه حد از مهاجمان عراق هراس دارد! که نتیجه بازی نشان داد پیش‌بینی‌هایی این طراح عراقی تا چه حد درست است.

نکته فوق‌العاده عجیب، پست اینستاگرامی این طراح 21 ساله بعد از بازی اوست و او در توجیه شکست 0-3 تیم ملی کشورش به شاگردان دراگان اسکوچیچ، عراق را با تیم ملی برزیل و آلمان و بارسلونا قیاس کرده و نوشته وقتی برزیل 7 گل از آلمان می‌خورد، اسپانیا 6 گل به آلمان می‌زند و بایرن هم بارسلونا را 8 تایی می‌کند، باخت با اتفاق چند گل، اتفاقی طبیعی محسوب می‌شود.

به این نکته هم اشاره کنیم که کاربران ایرانی شدیدا از خجالت این طراح عراقی درآمده‌اند و به شکل ویژه جویای حال او بعد از شکست عراق به ایران شدند!