خوشحالی آرژانتینی‌ها بابت غیبت طیبی

خوشحالی آرژانتینی‌ها بابت غیبت طیبی

پایگاه خبری فوتبالی- مصدومیت ستاره تیم ملی فوتسال ایران و غیبت او در مرحله گروهی باعث خوشحالی بازیکن تیم ملی آرژانتین شده است.

به گزارش فوتبالی،آخرین مسابقه تیم ملی در دور گروهی جام جهانی لیتوانی، ساعت 21:30 امشب برابر آرژانتین برگزار خواهد شد. رقیب قدرتمندی که در دوره قبلی برای اولین بار قهرمان فوتسال دنیا شد. 

آرژانتین یک شروع رویایی در جام جهانی داشت و آمریکا را با 11 گل شکست داد منتهی جلوی صربستان کار چندان راحتی نداشت و نهایتا با پیروزی 2-4 مقابل این تیم، به بازی با ایران رسید. 

حالا هر دو تیم ایران و آرژانتین با 6 امتیاز صعودشان را به مرحله بعدی قطعی کرده‌اند و نتیجه بازی امشب تاثیری روی صعود آنها به مرحله بعد نخواهد داشت منتهی شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی بدون شک جذابیت‌های بسیار زیادی برای فوتسالیست‌های ایرانی دارد.

نکته جالب درباره بازی ایران و آرژانتین صحبت های کنستانتینو واپاروکه بازیکن شماره 10 تیم ملی آرژانتین درباره حسین طیبی است و این بازیکن گفته که ستاره‌های ایران مثل طیبی را می‌شناسد و غیبت او جلوی آرژانتین اتفاق خوبی برای این تیم محسوب می‌شود.

بدترین خبر برای فوتسال ایران قبل از آغاز مسابقات جام جهانی در لیتوانی، مصدومیت بدموقع حسین طیبی بوده است. ستاره باشگاه بنفیکا به خاطر مصدومیت از ناحیه دنده، دور گروهی مسابقات را از دست داد و شرایط این بازیکن برای مرحله حذفی، هنوز مشخص نشده است.

7655