یک اتفاق جالب در تیم ملی فوتسال در جام جهانی لیتوانی؛ معاون دبیرکل، مدیررسانه ای تیم ملی فوتسال!

یک اتفاق جالب در تیم ملی فوتسال در جام جهانی لیتوانی؛ معاون دبیرکل، مدیررسانه ای تیم ملی فوتسال!

پایگاه خبری فوتبالی- مسابقه افتتاحیه جام جهانی فوتسال امشب با برگزاری دیدار لیتوانی و ونزوئلا و قضاوت بانوی ایرانی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتسال ایران یکی از تیم های شرکت کننده در این مسابقات است که تمرینات خود را پس از ورود به این کشور زیر نظر کادر فنی آغاز کرده است و آماده رویارویی با اولین حریف خود صربستان خواهد شد.

تیم ملی فوتسال که پیش از اعزام به مسابقات با استعفای ناگهانی سراجی سرپرست کمیته فوتسال مواجه شده بود، در حالی به لیتوانی اعزام شد که خبر آمد خود عزیزی خادم قرار است کارهای کمیته فوتسال را تا انتخاب سرپرست یا رییس جدید برعهده بگیرد. 

عزیزی خادم جمعه شب در گفت و گوی ویژه با شبکه خبر گفت که همه امور تیم ملی فوتسال را به حسن کامرانی فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال سپرده است اما ظاهرا کامرانی فر در تهران مانده و چند عضو فدراسیون فوتبال به لیتوانی رفته اند.

حسین شریفی مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال به لیتوانی رفته و کنار تیم ملی فوتسال حضور دارد. این در حالی است که مدیررسانه ای تیم ملی فوتسال امیرخسروی است. نکته جالب توجه این است که امیر خسروی در حال حاضر معاون دبیرکل فدراسیون فوتبال است و البته تخصص رسانه ای چندانی ندارد. شاید بهتر بود خود شریفی مدیررسانه ای اعلام می شد اما به نظر به دلیل تسلط خسروی به زبان انگلیسی، برای حضور در کنفرانس های مطبوعاتی این اتفاق افتاده است. شریفی هم کارهای رسانه ای تیم ملی فوتسال را انجام می دهد و به خسروی کمک می کند. 

حسین شریفی سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال که تیم ملی فوتسال را در این مسابقات همراهی می کند در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی ضمن رضایت بخش بودن شرایط تیم ملی فوتسال اعلام کرد:" تست کرونای همه اعضای تیم منفی بوده و هیچ یک از اعضای کادر و بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم ملی در بازی های پیش رو نخواهند داشت و تنها نگرانی و مشکلی که تیم ملی فوتسال با آن روبه رو است، مصدومیت حسین طیبی یکی از بازیکنان شاخص ایران است که پیش از سفر تیم به لیتوانی دچار مصدومیت شد و طبق بررسی کادر پزشکی 3 تا 4 هفته طول می کشد تا شرایط حضور در میادین را به دست آورد." 

به این ترتیب طیبی مرحله گروهی مسابقات را از دست می دهد و شاید به زور مراحل حذفی هم برسد. مدیر روابط عمومی فدراسیون در ادامه درباره وضعیت طیبی و داوران ایرانی حاضر در رقابتها گفت:" طیبی تمرینات انفرادی خود را شروع کرده تا آمادگی‌اش به هم نخورد و با هماهنگی کادر پزشکی سعی می کند خود را به ادامه مسابقات برساند. در این مسابقات 8 داور از آسیا در جام جهانی فوتسال حاضر خواهند بود که از این جمع دو داور ایرانی هستند. ابراهیم محرابی افشار و گلاره ناظمی دو داوری هستند که از سوی کمیته ی فوتسال فیفا برای قضاوت بازی های جام جهانی فوتسال در این رقابت ها حاضر هستند که خانم  گلاره ناظمی به عنوان داور دوم دیدار لیتوانی در برابر ونزوئلا انتخاب شده است و این بانوی ایران در اولین قضاوت بازی میزبان جام جهانی را سوت خواهد زد."

سرپرست کاروان تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی ابوالفضل کریمیان است و همانطور که گفته شد امیر خسروی معاون سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال هم به عنوان مدیر رسانه ای کنار تیم ملی دارد. در دوران حضور سراجی در کمیته فوتسال بحث و جدل بر سر حضور مدیررسانه ای مدنظر او و مدیررسانه ای مدنظر فدراسیون فوتبال، بسیار بود و شاید یکی از دلایل استعفای سراجی علاوه بر دیگر مسایل هم همین ماجرای انتخاب مدیررسانه ای برای تیم ملی فوتسال بود. 

7655