سوپرگلی که کام مورینیو و تیمش را شدیداً تلخ کرد

سوپرگلی که کام مورینیو و تیمش را شدیداً تلخ کرد

پایگاه خبری فوتبالی - شوت تماشایی داویده فارائونی در نیمه دوم بازی هلاس ورونا و رم باعث شد تا تیم ژوزه مورینیو اولین شکست فصلش را تجربه کند.

به گزارش فوتبالی، لورنزو پلگرینی در نیمه اول توانست رم را در بازی روز یکشنبه در ورزشگاه مارک آنتونیو بنتگودی پیش بیاندازد. آنتونیو باراک گل تساوی را در شروع نیمه دوم برای هلاس ورونا به ثمر رساند و جیانلوکا کاپراری گل دوم این تیم را در دقیقه 24 ثبت کرد. دقایقی بعد تیم مورینیو کار را به تساوی کشاند اما فارائونی با یک ضربه سرضرب و تماشایی در دقیقه 63 پیروزی ورونا با نتیجه سه بر دو را قطعی کرد. 

کاپیتان 29 ساله ورونا توپ را در نزدیکی محوطه جریمه دریافت کرد و با یک ضربه سرضرب و تماشایی دروازه حریف را گشود. فارائونی جایگیری خوبی داشت و شوتی شبیه به موشک را به سمت دروازه حریف فرستاد. روی پاتریسیو شانس زیادی برای مهار این توپ نداشت تا مورینیو را به شوک فرو بیاورد.

مورینیو در پایان بازی در مورد این شکست در اینستاگرامش نوشت:" چهره من گویای همه چیز است اما فردا روز دیگری در پیش خواهیم داشت."

بدین ترتیب هلاس ورونا روند هفت بازی بدون شکست مورینیو به عنوان سرمربی رم را به پایان رساند. رم در حال حاضر در لیگ ایتالیا سوم است و اینتر و میلان را بالاتر از خود دارد.

4125.