درددل بوفون با هواداران یوونتوس: حق من نیمکت‌نشینی نبود

درددل بوفون با هواداران یوونتوس: حق من نیمکت‌نشینی نبود

پایگاه خبری فوتبالی - تساوی نه چندان دلچسب یوونتوس مقابل میلان باعث شد تا جیجی بوفون، سنگربان افسانه ای فوتبال دنیا که در پارما توپ می زند هم نسبت به این بازی و شرایط بیانکونری واکنش نشان دهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، جیانلوئیجی بوفون، اسطوره یوونتوس و فوتبال ایتالیا و دروازه بان افسانه ای  فوتبال جهان  بعد از پایان بازی شب گذشته یوونتوس و میلان در مسابقات سری آ، مدعی شد که یوونتوس در حال پوست اندازی است و باید صبورتر باشید.

جیجی بوفون افزود:

"یوونتوس در حال سپری کردن لحظات سختی می باشد و این تیم در حال پوست اندازی مجدد است؛ این فصل با این همه تغییر و جوانگرایی، فصل بسیار سختی است. به نظر من یوونتوس تیم خوب و کاملی دارد که می توانند تمامی امتیازات از دست رفته را جبران کنند و از یک مربی فوق العاده عالی نیز سود می برند که با تمامی جنبه های یووه آشناست."

"این موضوع که اکنون بایستی من به جای شزنی درون دروازه یوونتوس می بودم، اصلا صحیح نیست. من فصل پیش تصمیم خودم را گرفتم و از یووه رفتم زیرا به نظر خودم دروازه بان خوبی هستم و حق من، نیمکت نشینی نبود. من خیلی واضح خواسته خودم را بیان کردم و یووه هم اکنون هم دروازه بانان بسیار خوبی دارد."

9404