صحبت‌های سولشر پس از پیروزی دراماتیک منچستریونایتد

صحبت‌های سولشر پس از پیروزی دراماتیک منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اوله گونار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد صراحتا اعلام کرد که اصلا قصد صحبت کردن راجع به قهرمانی در این فصل از لیگ برتر را ندارد. 

به گزارش فوتبالی، روز گذشته شیاطین سرخ موفق شدند در خانه وستهام به پیروزی 2-1 برسند. در دقیقه 94 میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما مارک نوبل این فرصت را از دست داد تا منچستریونایتد سه امتیاز را مال خود کند. شاگردان سولشر اما در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد ضعیفی داشتند. آن‌ها در دیدار برابر یانگ بویز کامبک خوردند و بازی را با نتیجه 2-1 واگذار کردند تا هجمه‌ها علیه سرمربی نروژی آغاز شود و حالا پس از پیروزی مقابل وستهام، رسانه‌ها از شانس بالای قهرمانی منچستریونایتد حرف می‌زنند. در حال حاضر شیاطین سرخ هم امتیاز با لیورپول و چلسی در رده‌های بالای جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند. 

به نقل از سایت گل، سولشر پس از پایان بازی در پاسخ به سوال احتمال قهرمانی منچستریونایتد در این فصل گفت: "قرار نیست مرا وارد این بازی جدید بکنید. فقط پنج بازی انجام داده‌ایم. روز گذشته به نقل از رسانه‎ها، من در آستانه اخراج از منچستریونایتد بودم و حالا صحبت از شانس قهرمانی می‌کنید. ما لایق سه امتیاز بودیم. امیدوارم در انتها این امتیازات کمی تغییر ایجاد کند."

4416