عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب رونالدو در شبی که منچستریونایتد به سختی پیروز شد!

عکس؛ فرصت‌سوزی عجیب رونالدو در شبی که منچستریونایتد به سختی پیروز شد!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه 2 بر 1 در خارج از خانه مقابل وستهام یونایتد به پیروزی برسد و بدین ترتیب هر سه امتیاز بازی را در یک دیدار خارج از خانه دشوار به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد این بازی را به سختی برد چرا که در ثانیه های پایانی بازی وستهام صاحب یک ضربه پنالتی شد و اگر دخیا این پنالتی را مهار نمی کرد، بازی به تساوی کشیده می شد و بدین ترتیب شیاطین سرخ سه امتیاز را از دست می دادند.

کریستیانو رونالدو در این بازی در دقیقه 35 گل اول منچستر یونایتد را به ثمر رساند تا بدین ترتیب به درخشش خود در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد ادامه داده باشد اما رونالدو در این بازی یک فرصت سوزی عجیب و غریب هم داشت.

در حالی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد، کریستیانو رونالدو در دقیقه 46 بازی صاحب یک فرصت ایده آل برای گلزنی شد به طوری که فابیانیسکی، دروازه‌بان وستهام یونایتد هم جلو آمده بود و با رونالدو در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود اما فوق ستاره پرتغالی نتوانست این توپ را به گل تبدیل کند تا فشار روی شیاطین سرخ تا پایان بازی حفظ شود.

1470