ستاره آرژانتینی در ثانیه‌های پایانی ناجی پاریسن ژرمن شد

ستاره آرژانتینی در ثانیه‌های پایانی ناجی پاریسن ژرمن شد

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن توانست در حضور مثلث مرگبار خود مقابل لیون به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم لیگ فرانسه، دو تیم پاریسن ژرمن و المپیک لیون از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه پارک دو پرنس به میدان رفتند. نکته جالب این دیدار، حضور همزمان لیونل مسی، نیمار جونیور و کیلیان امباپه بود. البته این سه نفر در دیدار هفته گذشته پاریس مقابل کلوب بروژ در لیگ قهرمانان نیز بازی کردند، اما در آن دیدار بسیار کم فروغ ظاهر شدند تا رسانه‌ها فشار خود را آغاز کنند. با این حال پوچتینو کاملا به این 3 نفر اطمینان دارد و در این بازی نیز از این مثلث استفاده کرد. 

در نیمه اول پاریسن ژرمن مطابق انتظار تیم برتر میدان بود. آن‌ها بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و چند فرصت خطرناک نیز خلق کردند، آنتونی لوپس گلر لیون اجازه باز شدن دروازه‌اش را نداد. تیم مهمان نیز چشم به ضد حملات دوخته بود و البته در این امر زهردار ظاهر شد، اما در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل پایان یافت. 

در نیمه دوم این لیون بود که توسط لوکاس پاکتا در دقیقه 54 به گل رسید. در دقیقه 66 نیمار بازی را از روی نقطه پنالتی به تساوی کشاند و سرانجام در دقیقه 90+4 مائورو ایکاردی با پاس گل کیلیان امباپه، گل پیروزی پاریسن ژرمن را زد و در نهایت پوچتینو و شاگردانش با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند. 

4416