آرزوی ستاره لیورپول: کاش هر هفته با کریستال پالاس بازی می‌کردیم

آرزوی ستاره لیورپول: کاش هر هفته با کریستال پالاس بازی می‌کردیم

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه وینگر سنگالی، بار دیگر مقابل کریستال پالاس درخشید و توانست یکی از گل‌های لیورپول را در این دیدار به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته دو تیم لیورپول و کریستال پالاس از چهارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که در پایان قرمزها با نتیجه 3-0 به پیروزی رسیدند. گل‌های لیورپول را در این دیدار، محمد صلاح، سادیو مانه و نبی کیتا به ثمر رساندند تا آن‌ها همچنان بدون باخت در لیگ برتر باقی بمانند. این صدمین گل سادیو مانه برای لیورپول و نهمین گل متوالی‌اش در برابر کریستیال پالاس بود. 

به نقل از سایت مترو، سادیو مانه پس از پایان بازی به بی بی سی اسپورت گفت: "خوش شانسم که این همه گل در برابر کریستال پالاس به می‌رسانم. مهم ترین نکته کسب 3 امتیاز بود. مکان درست و زمان درست. من خوش‌شانس و البته خوشحال هستم. از هواداران، باشگاه و اعضای تیم تشکر می‌کنم. بدون آن‌ها من هیچی نیستم. از بازی کردن برابر کریستال پالاس لذت می‌برم. اگر هر هفته مقابل آن‌ها بازی کنیم، عالی می‌شود. در ذهن من چنین چیزی ممکن است. سعی می‌کنم در تمرینات و بازی همیشه تلاش کنم و تمام توان و انرژی‌ام را برای لیورپول بگذارم."

4416