ستاره جدید منچستریونایتد: پوگبا همیشه در حال خنده و شوخی است

ستاره جدید منچستریونایتد: پوگبا همیشه در حال خنده و شوخی است

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران ستاره فرانسوی و تازه وارد منچستریونایتد می‌گوید پل پوگبا نقش بسیار مهمی در وفق دادنش با زندگی در انگلیس و منچستر داشته است. 

به گزارش فوتبالی، در ماه آگوست رافائل واران با مبلغ 40 میلیون پوند از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست و حالا با هری مگوایر، زوج محکمی را در قلب خط دفاع شیاطین سرخ تشکیل داده است. 

به نقل از سایت گل، واران بیست و هشت ساله درباره تاثیر پوگبا بر زندگی‌اش در الدترافورد گفت: "بله البته او کمک زیادی به من کرده است. باید بگویم که پل با حس شوخ طبعی بالایی که دارد، با روش خودش به مردم کمک می‌کند. او همیشه جوک می‌گوید و همه چیز به خوبی پیش می‌رود."

پیش از شروع اولین بازی منچستریونایتد در این فصل، واران در ورزشگاه پر از تماشاچی الدترافورد، رسما به عنوان بازیکن منچستریونایتد معرفی شد. او در این باره افزود: "کمی احساساتی شدم، زیرا این یک استقبال بی نظیر از سوی هواداران بود و قطعا تا همیشه در خاطرات من باقی خواهد ماند. ما گروه خوب، جوان و با اشتیاقی داریم. از این که بخشی از این تیم هستم، احساس غرور و افتخار می‌کنم."

رافائل واران در طول دوران حضورش در رئال مادرید توانست جام‌های زیادی را از جمله لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. 

4416