کومان: پارسال با مسی و سوارز 8-2 مقابل بایرن باختیم اما این بار با گاوی و دمیر

کومان: پارسال با مسی و سوارز 8-2 مقابل بایرن باختیم اما این بار با گاوی و دمیر

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل گرانادا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و در مورد بحث ها در مورد اخراجش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، کومان در این باره که در این فصل هرگز به ریکی پوچ فرصت نداده در مورد این بازیکن گفت:" ریکی پوچ باید از خیلی لحاظ ها بهتر شود تا دقایق بیشتری داشته باشد. در بازی قبلی گرم کرد اما در نهایت مجبور شدیم که از بازیکنی به جای آلبا استفاده کنیم. باید تلاش کند تا بازیش را بهتر کند، مثل هر جوان دیگری."

وی در این باره که آیا از این که تیم ملی هلند را به مقصد بارسلونا در سال گذشته ترک کرده، پشیمان است یا نه هم صحبت کرد:" پشیمان نیستم. شرایط مشکلی برای من، باشگاه و بارسایی هاست. چیزهایی را کم داریم. همه بهترین ها را برای باشگاه می خواهیم. تصمیم گرفتم که به تیم ملحق شوم. البته انتظار این شرایط و این مشکلات اقتصادی را نداشتم. اما می جنگم و می خواهم در این جا باشم و برنده شوم. فکر نمی کنم که کمپینی برای حمله به من ایجاد شده بود اما هر کسی حق دارد که نظری بدهد و ممکن است که موافق یا مخالف کومان باشند. اطلاعی از آینده ندارم. فقط به بازی فردا و تیم فکر می کنم. بقیه چیزها در اختیار من نیست. آرامش دارم و می خواهم بازیها را ببرم. ترسی از آینده ام ندارم. باشگاه از جانب مدیر تصمیم می گیرد. من خودم را بیشتر واقع گرا می دانم تا فرصت طلب. یک سال پیش بارسا با مسی، سوارز و گریزمان با نتیجه هشت بر دو مقابل بایرن مونیخ باخته بود اما در بازی اخیرمان جوان هایی مثل بالده، گاوی، دمیر، مینگزا و ... را داشتیم."

4125