نام مدافع میلان هم به لیست مصدومین بازی با یوونتوس اضافه شد

نام مدافع میلان هم به لیست مصدومین بازی با یوونتوس اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی - طبق گزارش برخی رسانه ها در کشور ایتالیا، نام یکی دیگر از بازیکنان میلانی ها نیز به لیست غایبان روسونری برای دیدار امشب این تیم مقابل یوونتوس در سری آ ایتالیا اضافه شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس، در حالی که انتظار می رفت تنها زلاتان ابراهیموویچ و احتمالا اولیویه ژیرو نتوانند میلان را در دیدار حساس امشب برابر یوونتوس همراهی کنند، اما حالا یک بازیکن دیگر نیز به لیست غایبان این دیدار اضافه شده است.

شبکه ورزشی اسکای در گزارشی مدعی شد که داویده کالابریا در جریان تمرین روز گذشته میلان با مصدومیت روبرو شده و دیدار امشب مقابل یوونتوس در تورین را از دست خواهد داد. همچنین آخرین وضعیت ژیرو به شکلی است که احتمال دعوت نشدن او و عدم سفر به تورین وجود دارد.

پیر کالولو و آلساندرو فلورنتزی از گزینه های پیولی برای جایگزینی کالابریا می باشند.

مسابقه حساس دو تیم یوونتوس و میلان در چهارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ سری آ ایتالیا، از ساعت 23:15 امشب یکشنبه بیست و هشتم شهریورماه 1400 به قضاوت دنیله دووری، داور سرشناس ایتالیایی در استادیوم آلیانز شهر تورین برگزار خواهد شد. نتیجه این دیدار مهم و حساس، یا جایگاه میلانی ها را در رده های نخستین جدول رده بندی محکم تر می کند، یا باعث خروج يوونتوسی ها از مرحله بحرانی که اخیرا گرفتارش شده اند، می شود؛ البته اگر نتیجه این دیدار مهم به تساوی کشیده نشود. 

9404