بند جالب و مخفیانه در قرارداد فاتی که به سود بارسلوناست

بند جالب و مخفیانه در قرارداد فاتی که به سود بارسلوناست

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که مدیران بارسلونا در مورد پروسه تمدید قرارداد آنسو فاتی بسیار آرامش دارند. 

به گزارش فوتبالی، این نشریه کاتالان گزارش داده است که در قراردادی که توسط این بازیکن اسپانیایی امضا شده یک بند مخفیانه وجود دارد که به تیم کاتالان اجازه می دهد که به صورت یک طرفه قرارداد این بازیکن را تمدید کند.

در حقیقت در این بند نوشته شده است که بارسا می تواند برای دو فصل بیشتر تا 30 ژوئن 2024 قرارداد فاتی را تمدید کند البته به این شرط که تا 15 ژوئن 2022 به این بازیکن در این باره اطلاع بدهند.  بارسا البته برای این کار مبلغ 55.500 یورو هم به عنوان پاداش به آنسو پرداخته است. این مبلغ قبل از 31 اکتبر 2020 پرداخت شده است. بدین ترتیب بارسا با پرداخت این مبلغ خیال خود را بابت تمدید قرارداد فاتی راحت کرده است.

البته بارسا ترجیح می دهد که تمدید قرارداد فاتی زودتر انجام شود اما نگرانی از این بابت ندارند چرا که می دانند حتی اگر آنسو برای تمدید قراردادش به توافق نرسد، می توانند قرارداد وی را به صورت یک طرفه تمدید کنند. آنسو نقش مهمی در آینده بارسلونا دارد. مدیران بارسا به این بازیکن شماره 10 مسی را هم داده اند تا ثابت کنند که به او و توانایی هایش امید ویژه ای دارند.

4125