پوچتینو و استفاده از یک مثلث خط حمله جدید مقابل لیون؟

پوچتینو و استفاده از یک مثلث خط حمله جدید مقابل لیون؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرداشب (یکشنبه) ساعت 23:15 به وقت ایران، پاریسن ژرمن و المپیک لیون به مصاف هم خواهند رفت و یکی از مهم ترین بازی های لیگ فرانسه برگزار می شود و این بازی در چهارچوب هفته ششم لوشامپیونه فرانسه است.

به گزارش فوتبالی، المپیک لیون همواره یکی از تیم هایی بوده که بازیکنان با استعدادی را به دنیای فوتبال معرفی کرده است و از طرفی معمولا در رده های بالای جدول لیگ فرانسه جای داشته است و به همین دلیل نمی توان گفت که تیم پر ستاره پاریسن ژرمن کار آسانی مقابل این تیم خواهد داشت.

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی اس جی در بازی مقابل کلوب بروژ با مصدومیت مواجه شد و به همین دلیل پوچتینو مجبور شد او را در آن بازی با مائورو ایکاردی تعویض کند. اکنون به گفته برخی از رسانه های فرانسوی، امباپه به بازی مقابل لیون می رسد و شرایط نسبتا خوبی دارد اما مائوریسیو پوچتینو نمی خواهد روی او ریسک کند و به همین علت از مثلث MNM متشکل از مسی، نیمار و امباپه استفاده نخواهد کرد و به جای امباپه از یک بازیکن دیگر استفاده می کند.

به گفته روزنامه اکیپ فرانسه، پوچتینو قصد دارد که از مثلث مسی، نیمار و دی ماریا در بازی مقابل لیون استفاده کند و بدین ترتیب دو آرژانتینی و یک برزیلی را در مثلث خط حمله تیمش قرار دهد.

1470