صحبت‌های کارلو آنچلوتی در خصوص آخرین وضعیت هازارد

صحبت‌های کارلو آنچلوتی در خصوص آخرین وضعیت هازارد

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید فاش کرد که ادن هازارد ستاره بلژیکی در حال حاضر با مصدومیت جزئی زانو دست و پنجه نرم می‌کند و به همین دلیل نمی‌تواند در چند بازی متوالی به میدان برود. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب دو تیم اینتر و رئال مادرید از چهارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان آنچلوتی با تک گل رودریگو در دقیقه 89 به پیروزی رسیدند. در این دیدار ادن هازارد ستاره سابق چلسی، تمام 90 دقیقه را روی نیمکت نشست. 

به نقل از مارکا، فردا شب رئال مادرید در هفته پنجم لالیگا به مصاف والنسیا خواهد رفت. کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: "هازارد در دیدار قبل بازی نکرد، زیرا از ناحیه زانو احساس درد داشت. این مصدومیت همچنین در تمرین روز جمعه باعث درد کشیدن او شده بود. باید زمان بگذرد تا وضعیت هازارد مشخص شود، اما می‎‎توانم بگویم که در کل پیشرفت کرده است. البته ما باید به خاطر مصدومیت‌های گذشته‌اش، مراقب او باشیم. بازی کردن در دو دیدار متوالی، برای او کار دشواری است. او هنوز در سطحی نیست که ما می‌خواهیم، اما می‌دانیم که ادن به زودی به بالاترین سطح بازی‌اش باز خواهد گشت."

4416