لیگ برتر انگلیس/ صعود لیورپول به صدر جدول/ VAR باز هم در مقابل پپ ایستاد

لیگ برتر انگلیس/ صعود لیورپول به صدر جدول/ VAR باز هم در مقابل پپ ایستاد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های لیورپول و آرسنال در مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند و منچسترسیتی در یک دیدار خانگی در برابر ساوتهمپتون متوقف شد. 

به گزارش فوتبالی، هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با برگزاری چهار دیدار از ساعت 18:30 به وقت تهران دنبال شد. 

لیورپول در یک دیدار خانگی میزبان کریستال پالاس بود که توانست در این بازی به پیروزی بی دردسر 3-0 دست پیدا کند. علیرغم مشکل ساز بودن پالاس در نیمه اول، شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با گل‌های سادیو مانه، محمد صلاح و نبی کیتا به پیروزی برسد. با این پیروزی لیورپول 13 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

در دیگر دیدار، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان ساوتهمپتون بود. در این دیدار سخت سیتیزن‌ها در اکثر دقایق بازی، مطابق انتظار تیم برتر میدان بودند، اما حملات آن‌ها مرتبا توسط دفاع و دروازه‌بان ساوتهمپتون بلاک می‌شد تا این که در دقیقه 90+1 رحیم استرلینگ موفق شد دروازه ساوتهمپتون را باز کند، اما داور پس از بررسی VAR گل را مردود اعلام کرد تا این دیدار با تساوی 0-0 به پایان برسد. 

در آخرین دیدار مهم امروز لیگ برتر، آرسنال مهمان برنلی بود که در نهایت با تک گل زیبای مارتین اودگارد موفق به پیروزی 1-0 شد تا دومین پیروزی متوالی‌اش را در لیگ برتر انگلیس، جشن بگیرد. 

4416