مصدومیت دو ماهه پردرآمدترین بازیکن رئال مادرید تایید شد

مصدومیت دو ماهه پردرآمدترین بازیکن رئال مادرید تایید شد

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل دو ماه از میادین دور خواهد بود و بدین ترتیب تا اواخر آبان به ترکیب رئال مادرید باز نخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، بازیکن ولزی از ناحیه پای راست دچار مصدومیت شده است و در یک هفته اخیر از میادین دور بوده و به نظر می رسد که هفت  هفته دیگر بازی نخواهد کرد.

گرت بیل  در حال ریکاوری از مصدومیتش است. این بازیکن در تیم ملی ولز درخشان بود اما با مصدومیت به اردوی رئال مادرید برگشت. بیل دو بازی اخیر رئال مادرید مقابل سلتا و اینتر را از دست داده و بازیهای بعدی رئال مقابل والنسیا، مایورکا، ویارئال، اف سی شریف، اسپانیول، بیلبائو، شاختار، بارسلونا، اوساسونا، الچه، شاختار (دوباره) و رایو وایکانو را از دست خواهد داد. گرت بدین ترتیب چهارده بازی را از دست می دهد و انتظار می رود که در بازی اوایل آذر مقابل گرانادا در لوس کارمنس بتواند به ترکیب رئال مادرید برگردد.

گرت بیل فصل را با حس خوبی شروع کرده بود و مقابل آلاوز گلزنی کرد. او در تیم ملی ولز نیز در مقابل بلاروس در کازان هت تریک کرد تا سه امتیاز کلیدی را برای تیم ملی کشورش به دست بیاورد. بیل حالا بیست و چهارمین مصدومیتش را به عنوان بازیکن رئال مادرید تجربه می کند آن هم در حالی که آخرین فصلش در تیم را سپری خواهد کرد.

4125