گمانه‌زنی رسانه‌ها/ مددی در آستانه استعفا؟

گمانه‌زنی رسانه‌ها/ مددی در آستانه استعفا؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا احمد مددی از مدیرعاملی استقلال کنار خواهد رفت؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که طی روزهای گذشته، اخبار نسبتا زیادی درباره احتمال قطع همکاری استقلال با فرهاد مجیدی منتشر شده بود، حالا این احتمال به وجود آمده که احمد مددی از استقلال جدا شود. 

در حالی که وزیر ورزش چند روز پیش در گفت و گویی اعلام کرده بود تصمیم‌گیری درباره استقلال را بر عهده هیات مدیره این باشگاه گذاشته ساعاتی بعد از انتشار خبر، حضور احمد مددی در وزارت ورزش( این خبر به صورت رسمی تائید نشده است) حالا یکی دو سایت و خبرگزاری مثل خبرآنلاین و ایلنا از تغییرات قطعی در بخش مدیریتی استقلال خبر داده اند.

طبق ادعاها، احمد مددی مدیرعامل استقلال به احتمال فراوان استعفا می دهد تا امور باشگاه را به مدیر دیگری بسپارد. خبرآنلاین در این باره نوشته است:« خبرهای رسیده از داخل باشگاه و وزارت ورزش حکایت از آن دارد به احتمالا سردار آجرلو مدیرعامل بعدی استقلال است. او سابقه مدیریت در باشگاههای پاس، تراکتور و استیل آذین را دارد. مددی سه روز قبل استعفا داده بود و ظاهرا سجادی هم چندان مخالف جدایی او از استقلال نیست.»

البته به جز آجرلو دو نام دیگر یعنی علی خطیر معاون اسبق باشگاه استقلال و علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق استقلال هم مطرح است و مشخص نیست چرا در این مقطع نام آجرلو پررنگ شده در حالیکه حمیدسجادی در مصاحبه ای که در حاشیه بازدیدش از یکی از فدراسیون ها بود گفته بود چنین چیزی نیست و تغییرات به صورت هوشمند انجام می شود نه با عجله. 

 در صورتی که مددی از استقلال برود، باید دید آینده فرهاد مجیدی در استقلال چه خواهد شد چون پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر آنکه در صورت حضور آجرلو در استقلال، جواد نکونام جای مجیدی را روی نیمکت این تیم خواهد گرفت. 

فعلا مددی مدیرعامل استقلال است و هنوز خبر رسمی مبنی بر برکناری یا استعفایش منتشر نشده است.

1984