واکنش سرمربی چلسی به ماندن هری کین در تاتنهام

واکنش سرمربی چلسی به ماندن هری کین در تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی از ماندن هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس در تاتنهام هاتسپر و منتقل نشدنش به منچسترسیتی خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، علیرغم شایعات و اخبار گوناگون پیرامون آینده هری کین، این مهاجم چهارچوب شناس یک فصل دیگر در تاتنهام ماندنی شد تا به شایعات پیوستنش به منچسترسیتی پایان دهد. البته موضوع به این سادگی نیز نبود و هری کین در چند جلسه اول تمرینات تاتنهام غایب بود تا اخبار رفتنش به منچسترسیتی قوت بگیرد. 

به نقل از سایت گل، یک شنبه شب از ساعت 20 به وقت تهران، دو تیم تاتنهام و چلسی از چهارچوب هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر به میدان خواهند رفت. توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره داستان کین و سیتی گفت: "فکر می‌کردم که این اتفاق در آخر رخ می‌دهد. من نترسیده بودم، اما اگر چنین اتفاقی می‌افتاد، خیلی دوست داشتم ببینم که این موضوع، چگونه سبک و استایل سیتی را تغییر می‌دهد. ما از هیچ کس نمی‌ترسیم. ما قبول کردیم که تیم‌هایی همچون منچسترسیتی، منچستریونایتد و لیوپول بسیار قدرتمند هستند و البته تیم‌های دیگر اروپایی نیز وجود دارند که ترکیب آن‌ها شامل بازیکنان با کیفیت می‌شود. همیشه می‌خواهیم با بهترین‌ها رقابت کنیم. از ماندن هری کین خوشحال شدم زیرا این که یک بازیکن هنوز در یک باشگاه توپ می‌زند، مورد خوشایندی است."

4416