مقصد احتمالی پوگبا از زبان مدیر برنامه‌هایش

مقصد احتمالی پوگبا از زبان مدیر برنامه‌هایش

پایگاه خبری فوتبالی - مینو رایولا مدیر برنامه‌هاش مشهور پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد از یوونتوس به عنوان یکی از مقاصد احتمالی موکلش نام برد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد پوگبا در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و این هافبک طراح هنوز با سران منچستریونایتد برای تمدید قراردادش به توافق نرسیده است. پوگبا پیش از رفتن به الدترافورد، از سال 2012 تا 2016 در یوونتوس توپ می‌زد و توانست خودش را به عنوان یکی از بهترین‌ هافبک‌های دنیا در تورین مطرح کند. 

به نقل از سایت گل، مینو رایولا در گفت و گویی با رای اسپورت در این باره گفت: "قرارداد پل پوگبا در ماه ژوئن به پایان می‌رسد. ما با منچستریونایتد صحبت خواهیم کرد تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد. تورین هنوز در قلب پوگباست. شانسی برای بازگشت او به یوونتوس وجود دارد و البته این مورد بستگی به سران یووه نیز دارد."

پیش از این در دسامبر سال 2020 رایولا در مصاحبه‌ای در خصوص آینده پوگبا گفته بود: "دوران پل پوگبا در منچستریونایتد به پایان رسیده است. پل در این تیم خوشحال نیست و نمی‌توان همانگونه که می‌خواهد در این تیم خودش را نشان دهد. پوگبا به یک تیم و هوای تازه نیاز دارد."

در چند روز گذشته نیز اخباری مبنی بر تمدید قرارداد پوگبا به گوش می‌رسید و حالا باید دید که قهرمان جام جهانی 2018 آیا در منچستریونایتد خواهد ماند یا خیر.

4416