بازیکن چلسی: کمک کنید سارقین مدال‌ها را پیدا کنیم

بازیکن چلسی: کمک کنید سارقین مدال‌ها را پیدا کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن تیم چلسی انگلیس از هواداران این تیم و تيم ملی انگلیس برای پیدا کردن مدال‌هایش درخواست کمک کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های انگلیسی، ریس جیمز، بازیکن چلسی انگلستان تایید کرد مدال‌ قهرمانی اش در لیگ قهرمانان اروپا و سوپرکاپ و مدال نایب قهرمانی اش در رقابت های جام ملت های اروپا (یورو ۲۰۲۰) درست در همان شبی که چلسی در چهارچوب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا مقابل زنیت روسیه به میدان رفته بوده، به سرقت رفته است.

سه‌ شنبه شب چلسی در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل زنیت روسیه قرار گرفت که سارقین به خانه ریس جیمز حمله کردند. جیمز با انتشار فیلم دوربین مدار بسته در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام، چنین نوشت:

"زمانی که داشتم برای تیمم بازی می‌ کردم، گروهی از سارقین به خانه‌ ام وارد شدند. آن‌ ها محفظه‌ ای که در آن چند آیتم شخصی داشتم را برداشتند و داخل ماشینشان گذاشتند. مدال‌ های من نمایانگر افتخارات من هستند که نیازی به مدال‌ های فیزیکی برای اثباتشان ندارم."

ریس جیمز در ادامه متن خود هم از هواداران چلسی و تیم ملی انگلیس درخواست کرده تا به او در راه شناسایی مجرمین و بازپس گیری اموال مسروقه اش کمک کنند. 

9404