بنر جدید بارسلونا که با رفتن مسی جلوی درب نیوکمپ نصب شد(عکس)

بنر جدید بارسلونا که با رفتن مسی جلوی درب نیوکمپ نصب شد(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر، با یک شوک بزرگ مواجه شد و آن هم جدایی لیونل مسی بود.

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره آرژانتینی با اتمام قراردادش با بارسلونا دیگر با این تیم به توافق نرسید و در نهایت قرارداد او تمدید نشد و این بازیکن راهی پاری سن ژرمن شد.

لیونل مسی تا پیش از انتقال به پاریسن ژرمن بازیکنی تک باشگاهی به حساب می آمد و بدین ترتیب با توجه به عملکرد خیره کننده ای که در بارسلونا داشته است، جزئی جدایی ناپذیر از تاریخ باشگاه بارسلونا محسوب می شود.

به تازگی از بنر جدید بارسلونا که مقابل درب ورزشگاه نیوکمپ نصب شده است، رونمایی شد که در آن دیگر خبری از لیونل مسی نیست و آنسو فاتی به نظر می رسد که ستاره جدید بارسلونا خواهد بود چرا که پیراهن شماره 10 لیونل مسی هم به او رسیده است. در این بنر، بازیکنان بارسلونا پیراهن های فصل جدید را بر تن دارند.

بارسلونا در آخرین بازی خود با نتیجه سه بر صفر در ورزشگاه نیوکمپ مقابل بایرن مونیخ مغلوب شد و این قضیه انتقادات زیادی را به سمت رونالد کومان روانه کرده است و از طرفی بسیاری معتقدند که بارسلونا با رفتن لیونل مسی تمام شده است.

1470