عکس؛ گرم کردن مسی برای بازی در چمپیونزلیگ برای اولین بار در تیمی غیر از بارسلونا

عکس؛ گرم کردن مسی برای بازی در چمپیونزلیگ برای اولین بار در تیمی غیر از بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن و کلوب بروژ در هفته اول از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه جان بریدل به مصاف هم می روند و حضور لیونل مسی در این بازی باعث شده تا نگاه های زیادی از سوی هواداران فوتبال به این بازی دوخته شده باشد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر با اتمام قراردادش در بارسلونا به عنوان بازیکن آزاد راهی پاریسن ژرمن شد و اکنون اولین بازی فیکس خود را در این تیم انجام می دهد. این برای اولین بار است که لیونل مسی در لباس تیمی غیر از بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به میدان می رود.

شب گذشته (سه شنبه) بارسلونا بازی خود مقابل بایرن مونیخ را در هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3 بر 0 واگذار کرد و در آن بازی خبری از لیونل مسی نبود چرا که مسی دیگر از بارسلونا جدا شده است و اکنون با گرم کردن در ورزشگاه جان بریدل، خود را برای بازی مقابل کلوب بروژ آماده کرد.

باید دید لیونل مسی در پاریسن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا به چه شکل عمل خواهد کرد. آخرین قهرمانی او با بارسلونا در این تورنمنت به فصل 2014/15 باز می گردد و مسی اکنون امید زیادی دارد که در پی اس جی بتواند قهرمان چمپیونزلیگ شود.

1470