واکنش دیبالا به گلزنی‌اش مقابل مالمو: نمی‌دانستم ده ماه است گل نزده‌ام!

واکنش دیبالا به گلزنی‌اش مقابل مالمو: نمی‌دانستم ده ماه است گل نزده‌ام!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجمان یوونتوس که هر کدام یک گل در بازی شب گذشته تیمشان مقابل مالمو سوئد در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساندند، نسبت به گلزنی خود در این دیدار واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، یوونتوس شب گذشته در بازی نخست خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا موفق شد اولین پیروزی خود در یک مسابقه رسمی را به دست آورد. دو مهاجم ترکیب ابتدایی بیانکونری در این مسابقه، پائولو دیبالا و آلوارو موراتا بودند که هر کدام توانستند یک گل به ثمر برسانند. پائولو دیبالا در اظهار نظر کوتاهی بعد از برتری سه بر صفر بانوی پیر مقابل مالمو گفت:

"دیدارهای خوبی را در هفته های قبل برگزار نکردیم اما این موضوع رقابت دیگری است، ما آن چه که می خواستیم را این جا انجام دادیم و حالا باید این کار را ادامه دهیم. نمی دانستم که ده ماه است که در لیگ قهرمانان گل نزده ام اما این به من برای زدن گل های بعدی کمک خواهد کرد؛ چه از نظر فنی و چه از نظر ذهنی. در این بازی گل زدیم و من خیلی خوشحالم. می خواهم که بهترین تلاش هایم را برای تیم انجام دهم. نتایج بازی ها عملکرد ما را نشان می دهند و حالا انتظار از ما بالاست و ما نیز از خودمان انتظار داریم و امیدواریم که به خوبی پیش برویم."

آلوارو موراتا نیز همانند سایر بازیکنان و مجموعه بیانکونری از نتیجه بازی دیشب برابر مالمو خوشحال و خرسند است. او در سخنان کوتاهی درباره برتری سه بر صفر مقابل مالمو در نخستین بازی لیگ قهرمانان فصل جاری گفت:

"پیروزی شب گذشته خیلی مهم بود؛ برای یک شروع خوب، به آن نیاز داشتیم. بازی جدی و فشرده ای بود. اما مسائل مثبت زیادی در این بازی دیده شد؛ حتی در دیدارهای گذشته نیز این طور بود اما نتیجه نمی گرفتیم. دیشب بازی سرسختانه ای انجام دادیم و می خواهیم همین طور پیش برویم. ما می دانیم که جای رشد داریم و نگران نیستم و می دانیم که می توانیم از این شریط سخت خارج شویم و این روزها را پشت سر بگذاریم. ما روزهای سخت تر از این را هم تجربه کرده ایم و از آن خارج شدیم. ما نکات مهم این بازی را باید در نظر بگیریم و مثبت فکر کنیم و این برای ما ارزش زیادی دارد زیرا در پیشبرد اهداف ما تاثیرگذار خواهد بود."

9404