سرمربی یوونتوس: فشار زیادی را حس می‌کردیم

سرمربی یوونتوس: فشار زیادی را حس می‌کردیم

پایگاه خبری فوتبالی - ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس تائید کرد که پس از شروع نامناسب در سری آ، آن‌ها فشار زیادی را روی خود حس می‌کردند و حالا امیدوار است که پیروزی 3-0 مقابل مالمو، نقطه تحول بیانکونری باشد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بانوی پیر موفق شد در دیدار برابر مالمو از دور نخست لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی 3-0 دست پیدا کند. الکس ساندرو، پائولو دیبالا و آلوارو موراتا گلزنان یووه در این بازی بودند. پیش از شروع این بازی، یوونتوس اصلا حال و احوال خوبی نداشت. آن‌ها از سه دیدار ابتدایی خود در سری آ، دو شکست و یک تساوی را در کارنامه خود ثبت کردند و با یک امتیاز در رده شانزدهم جدول جای دارند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، آلگری سرمربی سابق میلان پس از پایان بازی به اسپورت مدیاست گفت: "زمانی که در لیگ قهرمان بازی می‌کنید، همیشه یک مقدار فشار روی بازی تیم حس می‌کنید، مخصوصا زمانی که خارج از خانه و پس از سه بازی ناامید کننده در سری آ بازی می‌کنید. از نظر فنی، بازیکنان عملکرد خوبی داشتند، البته می‎توانستیم در برخی از دقایق نیمه اول، بهتر عمل کنیم. باید پیشرفت کنیم، اما این کاری را که از روز چهاردهم ماه آگوست آغاز کردیم، تغییر نمی‌دهد."

4416