هافبک منچسترسیتی: شانس بسیار بالایی برای جذب رونالدو داشتیم

هافبک منچسترسیتی: شانس بسیار بالایی برای جذب رونالدو داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندینیو هافبک دفاعی برزیلی منچسترسیتی اذعان کرد که آن‌ها می‌توانستند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی سی و شش ساله را از یوونتوس جذب کنند. 

به گزارش فوتبالی، در روزهای آخر پنجره تابستانی، کریستیانو رونالدو با مبلغ بیست میلیون پوند از تورین به منچستریونایتد پیوست تا پس از دوازده سال، بار دیگر پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کند. او در سال 2013 با مبلغ دوازده میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون به الدترافورد آمده بود و توانست طی 6 فصل حضورش در این باشگاه، خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان مطرح کند. پیش از بازگشتش به منچستریونایتد، رسانه‌ها خبر از انتقال او به منچسترسیتی سخن می‌گفتند. 

به نقل از سایت گل، فرناندینیو هافبک سی و شش ساله سیتیزن‌ها در این باره گفت: "فکر می‌کنم شانس خوب و قابل توجهی برای جذب رونالدو داشتیم. فکر می‌کنم که ایجنت رونالدو برای تمدید قراردادهای ادرسون، روبن دیاس و همچنین صحبت راجع به آینده برناردو سیلوا و ژوائو کانسلو در این باشگاه بود. واضح است که در زمان مذاکرات، شما می‌توانید راجع به هرکس و هرچیز صحبت کنید. فکر میکنم که خیلی از هواداران منتظر حضور رونالدو در این باشگاه بودند، اما شرایط بر وفق مراد پیش نرفت."

4416