چهره تلخ رونالدو پس از شکست در دقیقه 95 (عکس)

چهره تلخ رونالدو پس از شکست در دقیقه 95 (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در اولین هفته از دوره گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد و یانگ بویز در کشور سوئیس به مصاف هم رفتند و در نهایت منچستر یونایتد این بازی خارج از خانه را با نتیجه 1 بر 2 شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو که اولین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را در دومین دوره حضورش در منچستر یونایتد انجام می داد، انگیزه زیادی داشت تا بتواند در این بازی خوش بدرخشد و باعث پیروزی تیمش در هفته آغازین لیگ قهرمانان اروپا شود. رونالدو خیلی زود در این بازی توانست گلزنی کند و در همان ابتدای نیمه اول روی پاس تماشایی برونو فرناندز گلزنی کرد.

در ادامه بازی شرایط به شکلی پیش رفت که ورق به ضرر منچستر یونایتد برگشت و اوضاع برای شاگردان سولشر بسیار دشوار شد و در نهایت آن ها کامبک خورده و بازی را باختند. سولشر در یک تصمیم بحث بر انگیز در دقیقه 72 کریستیانو رونالدو را بیرون کشید و جسی لینگارد را به جای او وارد زمین کرد. لینگاردی که در نهایت در دقیقه 95 با پاس اشتباه فاجعه بار خود موجب دریافت گل دوم منچستر یونایتد شد.

کریستیانو رونالدو که در نیمه دوم این بازی تعویض شده بود، پس از گل دومی که تیمش خورد و سوت پایان بازی به صدا درآمد، لبخند تلخی بر لب داشت و از چهره او مشخص بود که عصبانی شده است.

1470