توماس مولر گربه سیاه بارسلونا؛ رکورد استثنایی مرد آلمانی مقابل آبی و اناری‌ها

توماس مولر گربه سیاه بارسلونا؛ رکورد استثنایی مرد آلمانی مقابل آبی و اناری‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ موفق شد در نیمه اول بازی خود مقابل بارسلونا با نتیجه 1 بر 0 به پیروزی برسد که در این بازی تک گل باواریایی ها را توماس مولر به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ که در تقابل قبلی خود مقابل بارسلونا در نیمه اول با نتیجه 4 بر 1 و در مجموع با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی رسیده بود، این بار در نیمه اول بازی خود مقابل بارسلونا با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و تک گل بایرنی ها را هم توماس مولر با یک شوت از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند.

اما توماس مولر در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تبدیل به گربه سیاه بارسلونا شده است. مولر با این گلی که به بارسلونا زد، تاکنون در 6 بازی، 7 گل مقابل بارسلونا در بازی های لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده است و بدین ترتیب او رکورددار گلزنی به بارسلونا در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است و هیچ بازیکنی به اندازه توماس مولر نتوانسته است در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به بارسلونا گل بزند.

مولر همچنان این فرصت را دارد تا تعداد گل های خود مقابل بارسلونا را افزایش دهد چرا که یک نیمه دوم و یک بازی برگشت هم به طور حتم در انتظار این بازیکن آلمانی خواهد بود.

1470