امیری یا آقایی؛ مامور مهار منوچهر تاجیک‌ها

امیری یا آقایی؛ مامور مهار منوچهر تاجیک‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- کادر فنی پرسپولیس برای بازی فردا شب مقابل استقلال تاجیکستان مدافع چپ خود را با شرح وظایف ویژه ای در ترکیب قرار خواهند داد.

 به گزارش فوتبالی، در آنالیزی که مربیان پرسپولیس از استقلال دوشنبه انجام داده اند مشخص شد یکی از نقاط قوت تیم تاجیکستانی وینگر راست این تیم است که اساس حملات استقلالی ها را طراحی می‌کند و با تکنیک و قدرت حمل توپی که در سمت راست تیم تاجیکستانی وجود دارد بیشتر حملات آنها از سمت راستشان طراحی می‌شود که این موضوع باعث شده است تا کادر فنی قرمزها برای انتخاب مدافع چپ خود چند ویژگی را در نظر بگیرند تا اسیر حملات این تیم از جناح راست نشوند.

آنچه مشخص است استقلال تاجیکستان از منوچهر صفروف در پست وینگر راست بهره خواهد برد و نگاهی به بازی های گذشته این تیم در مرحله گروهی نشان می دهد سمت راست تیم تاجیکستانی مشارکت بسیار بیشتری در حمله  نسبت به سمت چپ دارد، به همین دلیل یحیی قصد دارد از بازیکنی در پست مدافع چپ خود استفاده کند که در رفت و برگشتها سریع عمل کند.

مقابله با چنین حمله هایی نیاز به حضور  مدافعان سرعتی دارد و در بازی سه شنبه شب از بین سعید آقایی، وحید امیری و علی نعمتی هر کدام که در سمت چپ به میدان برود باید با احتیاط بیشتری نسبت به بازی های قبلی در سمت چپ کار کند چرا که در صورت ضعف در این سمت حریف با ایجاد برتری عدد بخت بیشتری برای خلق موقعیت و گلزنی خواهد داشت.

هر چند به نظر می رسد با توجه به آمادگی امیری و آقایی و همانگی بیشتر با تیم شانس آنها بیشتر از علی نعمتی تازه وارد باشد اما آنچه مشخص است کادر فنی پرسپولیس حتما روی کار دفاعی مدافع چپ خود برای بازی فردا شب و مهار حملاتی که از سوی صفروف شکل می گیرد تاکید ویژه ای خواهند داشت.

باید منتظر ماند و دید کادر فنی با توجه به شناختی که از بازیکنان خود دارند از بین امیری و آقایی کدام یک را به عنوان مدافع چپ در ترکیب قرار خواهند داد.

7655