ستاره جوان رئال مادرید به خاطر خوشحالی جنجالی جریمه می‌شود؟

ستاره جوان رئال مادرید به خاطر خوشحالی جنجالی جریمه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این هفته از رقابت های لالیگا موفق شد در بازگشایی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه 5 بر 2 سلتاویگو را شکست دهد و بدین ترتیب یک پیروزی دلچسب را در روزی که دوباره هوادارانش به ورزشگاه برگشتند، داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، یکی از گلزنان رئال مادرید در این پیروزی 5 بر 2، وینیسیوس جونیور بود. ستاره جوان برزیلی پس از اینکه موفق شد گل سوم رئال مادرید را به ثمر برساند، بسیار خوشحال شد و با حضور هواداران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نتوانست جلوی خودش را بگیرد و به میان هواداران رئال مادرید در سکو ها رفت و در نهایت به سختی و با دخالت پلیس توانست به زمین بازی برگردد و به خاطر این خوشحالی خود با کارت زرد از سوی داور مواجه شد.

برخی گمان می کردند که وینیسیوس به خاطر این خوشحالی خود و همچنین شکستن پروتکل های بهداشتی با جریمه نقدی و یا حتی محرومیت مواجه خواهد شد اما اکنون روزنامه مارکا گفته است که وینیسیوس جونیور به خاطر این خوشحالی خود با هیچ نوع محرومیتی مواجه نخواهد شد و جریمه نقدی یا محرومیت برای او در دستور کار نیست و تنها همان کارت زردی که از داور مسابقه گرفت در جای خود باقی خواهد ماند.

1470