توصیه ویژه سرمربی پرسپولیس به شاگردانش؛ مهار کاپیتان استقلال

توصیه ویژه سرمربی پرسپولیس به شاگردانش؛ مهار کاپیتان استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی پرسپولیس در تمرینات این تیم تاکید ویژه ای روی مهار کاپیتان استقلال تاجیکستان داشته است.

به گزارش فوتبالی،علیشیر جلیلوف بازیکن شماره 10 و کاپیتان تیم استقلال تاجیکستان یکی از بازیکنان تاثیرگذار و خطرناک این تیم محسوب می‌شود که وظیفه تغذیه خط حمله تیمش را به عهده دارد.

با توجه به اینکه به نظر می‌رسد تاکتیک تیم تاجیکی در لیگ قهرمانان، استفاده از ضدحملات باشد، نقش شماره 10 این تیم، نقش کلیدی‌تری در ترکیب حریف پرسپولیس خواهد داشت و به همین دلیل یحیی گل‌محمدی در تمرینات تیمش، تاکید ویژه‌ای روی مهار این بازیکن ریزنقش داشته است.

سرمربی پرسپولیس به هافبک‌های دفاعی و مدافعان تیمش گفته که نباید به این بازیکن اجازه دهند که مهاجمان تیمش را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

علیشیر جلیلوف کاپیتان تکنیکی استقلالی ها سرعت بسیار بالایی دارد و انتقال سریع توپ از دفاع به حمله و رساندن توپ به مهاجم گلزن این تیم (منوچهر جلیلوف) یکی از تاکتیک‌هایی است که تیم تاجیکی قطعا در بازی مقابل پرسپولیس به دنبال اجرایی کردن آن خواهد بود.

حالا باید دید شاگردان یحیی می‌توانند به خوبی کاپیتان استقلال تاجیکستان را مهار کنند یا این بازیکن همانطور که شب تلخی را برای الهلال در مرحله گروهی رقم زد، این بار پرسپولیسی‌ها را به دردسر خواهد انداخت

باید منتظر ماند و دید عناصر دفاعی قرمزها موفق به از کار انداختن این بازیکن تکنیکی و مهار او خواهند بود یا علیشیر مانند بازی مقابل الهلال برابر پرسپولیس هم به هنرنمایی خود ادامه خواهد داد.

7655