عکس؛ پیراهن سوم پی‌اس‌جی بر تن مسی و امباپه

عکس؛ پیراهن سوم پی‌اس‌جی بر تن مسی و امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - نایکی از طرح پیراهن سوم پاریسن ژرمن برای فصل 22-2021 به صورت رسمی رونمایی کرد، پیراهنی با رنگ مشکی با رگه های خاکستری.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی برای رونمایی از پیراهن جدیدش از ستارگان جدیدش نظیر اشرف، راموس و مسی در کنار بازیکنان قدیمی همچون دی ماریا، نیمار و امباپه استفاده کرده است.

پی اس جی

نایکی برای طراحی لباس سوم پی اس جی از لباس های این تیم در دهه 90  میلادی الگو گرفته است. آرم نایکی روی آستین های این پیراهن قرار گرفته است، لوگوی پی اس جی نیز به رنگ قرمز در وسط پیراهن قرار گرفته است. پیراهن سوم پی اس جی در فصل 22-2021 به صورت صد در صد از پلی استر بازیافت شده تولید شده است. 

پی اس جی بدون تردید پرستاره ترین تیم حال حاضر فوتبال اروپاست که در همه پست ها بهترین های دنیا را در اختیار دارد و حتی روی نیمکت این تیم نیز ستارگان پرشماری توپ می زنند. پی اس جی امیدوار است که امسال بالاخره طلسم ناکامی هایش در مسابقات اروپایی را بشکند و بتواند فاتح چمپیونزلیگ شود و به همین خاطر بود که پیشنهاد 200 میلیونی کیلیان امباپه را رد کردند چرا که نمی خواستند هیچ رقیبی برای خود در اروپا بتراشند.

4125