پیش‌بازی استقلال تاجیکستان – پرسپولیس/ حریف مرموز

پیش‌بازی استقلال تاجیکستان – پرسپولیس/ حریف مرموز

پایگاه خبری فوتبالی- نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا، برای رسیدن به جمع 8 تیم برتر این تورنمنت باید از سد حریفی مرموز عبور کند.

به گزارش فوتبالی، طی چند وقت اخیر بارها و بارها به این نکته اشاره شده که استقلال تاجیکستان برای آنکه بتواند از سد پرسپولیس بگذرد، در چند وقت اخیر خودش را مخفی کرده و هیچ اطلاعاتی از این تیم به بیرون درز نکرده است. موضوعی که یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی فردا شب هم درباره آن صحبت کرده و گفته که اطلاعاتش از این تیم، فقط مربوط به بازیهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان است و حالا باید دید تجربه بازیکنان پرسپولیس می‌تواند در بازی فردا شب به نفع یحیی و تیمش تمام شود یا نه.

آشنایی با حریف پرسپولیس: استقلال تاجیکستان، شگفتی رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا بوده و در گروهی که الهلال عربستان در آن حضور داشت، توانست به عنوان تیم صدرنشین، راهی مرحله حذفی شود. کار بزرگ این تیم در مرحله گروهی، پیروزی 1-4 مقابل الهلال بود.

استقلال تاجیکستان که قهرمان 7 فصل اخیر لیگ کشورش محسوب می‌شود، در حالی میزبان پرسپولیس خواهد بود که در پایان هفته هفدهم رقابتهای لیگ تاجیکستان، با 42 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌اش است. این تیم در 17 بازی قبلی‌اش در لیگ تاجیکستان، 53 گل زده و فقط 7 گل خورده است.

سه شنبه 23 شهریور 1400

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

استقلال تاجیکستان – پرسپولیس ساعت 19.30

1984