هت تریک بنزما در شب گلزنی پدیده 18 ساله/ خط و نشان رئال مادرید برای اینتر

هت تریک بنزما در شب گلزنی پدیده 18 ساله/ خط و نشان رئال مادرید برای اینتر

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در برابر سلتاویگو به پیروزی برسد و 10 امتیازی شود. 

به گزارش فوتبالی، از چهارچوب هفته چهارم لالیگا، یک شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، دو تیم رئال مادرید و سلتاویگو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان رفتند. دو تیم در شرایط کاملا متفاوتی به مصاف هم رفتند. سلتاویگو از سه بازی گذشته خود تنها یک امتیاز کسب کرده، اما رئال مادرید موفق به کسب هفت امتیاز شده است. 

در این دیدار سلتاویگو خیلی سریع در دقیقه 4 توسط سانتی مینا به گل اول رسید. پس از این گل رئال مادرید توانست اوضاع را کنترل کند و در دقیقه 24 توسط کریم بنزما به گل اول برسد. اما هفت دقیقه پس از این گل، فرانکو کروی در دقیقه 31 حساب کار را 1-2 به سود مهمان کرد تا نیمه اول با نتیجه 1-2 به سود سلتاویگو به پایان برسد. 

در نیمه دوم لوس بلانکوس خیلی سریع توانست اوضاع را به نفع خود کند. در دقیقه 46 کریم بنزما خودش و تیمش را دو گله کرد و در دقیقه 55 وینیسیوس جونیور گل سوم رئال مادرید را به ثمر رساند. در دقیقه 65 ادواردو کاماوینگا جوان 18 ساله تازه وارد رئال مادرید وارد میدان شد و در دقیقه 72 گل اولش را در لباس کهکشانی‌ها به ثمر رساند. این پایان کار در این بازی نبود و کریم بنزما در دقیقه 87 با گل کردن ضربه پنالتی خود، هت تریک کرد تا شاگردان آنچلوتی 5-2 پیروز شوند. 

4416